"" Purple Area: Blått och rått men nu med lantlig känsla

onsdag, januari 12, 2011

Blått och rått men nu med lantlig känsla

Nej, nu har jag hamnat på blått igen. Jag som jobbat på att få bort det här hemma i mitt eget hus. Bara till att inse att jag gillar det igen, så här kommer mer inspiration på temat blått och rått men nu är det rått trä och det blå är lite mer tillputsat och det hela blir på något sätt lite mer lantligt. Kul att sätta olika stolar och pallar till bordet. Det är inte helt lätt att få till det där, testa själv ska ni se. Det måste vara en slags harmoni stolarna emellan för att det ska bli bra.


Blue and raw again but different, if the raw is more natural wood and less iron it all will get a more country feeling to it. I like the different chairs and stools around the table, its not easy to get away with, try at home you will se what I mean. The chairs needs to match in a way that is not easy to point out.

Foto Siren Lauvdal och styling fantastiskt duktiga Kråkvik & D'Orazio

2 kommentarer:

ingen vanlig dag sa...

Oh det där gillade jag. Speciellt bordet och det svarta skåpet bakom.

Blått är en färg som jag ännu inte fastnat för riktigt, inte den här riktiga blåa, jag är mer förtjust i turkost som är en variant av blått. Men det ser alltid fint ut på bilder.

Kram / Kristina

tina sa...

Å vad fint....blått är och har aldrig varit min färg, men det här gillade jag! Fin bild och styling!

kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...