"" Purple Area: Kalklitirs nya färg - Simplicity

tisdag, november 11, 2014

Kalklitirs nya färg - Simplicity

Jannice från bloggen Simplicity har tagit fram en egen färg tillsammans med Kalklitir. Eftersom jag känner Jannice blev jag inte förvånad att det blev en dovt grålila färg. Färgen som har fått namnet Simplicity säljs för tillfället bara i webshopen My Habitation. Läs mer om färgen, tanken bakom, vad som passar bäst till och ger rätt balans - allt det här är Jannice grym på. Fler bilder hittar du på hennes blogg på Sköna hem. Så här snyggt blev det i Jannices eget vardagsrum!
























































Foto Simplicity

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Det är så coolt!
O min dotter hoppade högt när jag just berättade att jag klickat hem den här färgen till hennes sovrum idag:)
Jisses, detta gjorde min dag:)
Ha de gott!
/Anna

purple area sa...

Anna, nämen oj, vad kul!!! Härligt att höra. Den kommer säkert att bli perfekt i hennes sovrum.

/Susann

Nilla Tankebubblor sa...

Vilken fin färg det var!
och så snygga kuddar tillsammans.

purple area sa...

Nilla, håller helt med!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...